28 kwi 2012

Foster The People - Houdini

Czas na ocenę jakieś piosenki.Weszłam na YouTube i co?
 Nic nuda,nuda.Ale nie, jest nowy teledysk Forest The People do piosenki Houdini.

O co w niej chodzi ?
Zastanawiałam się trochę nad tym i stwierdziłam,że najlepiej opisze ją wątek tekstu,który mi się najbardziej spodobał.
Mam kajdany, moje słowa są związane
strach może sprawić,że pójdziesz na kompromis
W blasku światła trudno się ukryć
Czasami chcę zniknąć
Nie dla każdego to do końca zrozumiałe, mi też trudno było się z tym połapać.

Ocena.
Ogółem nie słucham takiej muzyki,ale jeśli chodzi o ten zespół to czasami robię wyjątki, gdy mają jakiś lepszy kawałek.Ta piosenka nie wpada od razu do ucha.Jest zbyt mało energiczna.Trzeba się w nią wsłuchać,żeby wiedzieć o co w niej chodzi,żeby ją zanucić. Po odsłuchaniu jej parę razy stwierdziłam,że jest nawet niezła,ale nadal zbyt mało energiczna. Ale teledysk jest naprawdę boski co nie?

Do napisania ♥

0 komentarze:

 
 
Copyright © Coś o niczym
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com