28 kwi 2012

One Direction


Nie mej mi za złe, że zaczęłam od tego zespołu. Wybrałam go ponieważ jest on obecnie najpopularniejszym zespołem wśród nastolatków.Ich utwory znajdują się w pierwszych dziesiątkach w najbardziej topowych rankingach.Słuchają ich przeważnie dziewczyny w wieku do 23 lat.Prawdopodobnie połowa nastolatek ma ich plakat w pokoju.Jak można ich nie lubić? 
Są tacy słodcy, przystojny i utalentowani. Wystarczy zobaczyć, jak  śpiewali na castingach do  angielskiej edycji X-Fatora. Liam jako jedyny brał udział dwa razy w tym programie, za pierwszym razem dostał się do domu jurora i na tym zakończył swoją pierwszą edycje programu. Nie poddał się i następnym razem przeszedł do finału i razem z chłopakami z 1Dzajoł 3 miejsce. Reszta chłopaków z 1D, czyli Louis, Harry, Niall i Zayan startowali tylko raz i od razu odnieśli sukces.
Naprawdę lubię ten zespół i polecam wam ich muzykę. Gdy usłyszysz ich piosenkę nie możesz przestać jej nucić.Na telefonie mam pełno ich piosenek,mam ich płytę i parę plakatów.Chętnie wybrała bym się na ich koncert.         
                                                                                                       Muszę zdobyć ich autografy. Bye

0 komentarze:

 
 
Copyright © Coś o niczym
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com