13 maj 2012

Inna-Wow

W telewizji ostatnio usłyszałam piosenkę "Wow" pewnie bardzo dobrze wam znanej Innej.Teledysk do piosenki na razie bez komentarza.
O co w niej chodzi? 
Nie lubię piosenek Innej,nawet ta z FloRidą którego ubóstwiam nie spodobała mi się.A ta "Wow" jest najbardziej tandetna i żałosna.Wpada w ucho,ale tekst odpycha,że chce się dostać zakaz zbliżania do tej piosenki.Piosenka wygląda mi tak jakby śpiewała ją jakaś prostytutka.Naprawdę.Zobaczcie te teksty ;
Połóż swoje pieniądze tutaj UuhNie opuszczaj mnie
albo to
Chciej być moim tatusiem, napisz do mnie w twoim...Imprezowicze, szalona impreza Wow WowPrzyjdź i weź mnie dzisiejszej nocy
Ocena.
Teledysk nawiązuje do bajek z mojego dzieciństwa i przestały one kojarzyć mi się z magią i dzieciństwem tylko z "paniami z jedynki".Inna z bajek kojarzących się z dzieciństwem,miłością domu stworzyła coś zupełnie ohydnego,odpychającego.A tekst piosenki to nic niewarte literki połączone w wyrazy,zdania.Nie polecam wam muzyki Innej, a tej piosenki tym bardziej nie.Ten post potraktujcie też jako ocenę piosenkarki.

0 komentarze:

 
 
Copyright © Coś o niczym
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com