5 maj 2012

Karmin


Miał być post o dziewczynie,ale plany się zmieniły.Teraz napiszę o zespole,duecie który tworzą Amy i Nick.Ale nie, dziewczyna jednak jest więc obietnica spełniona. Amy i Nick,a dokładniej Karmin.

Kim są?
Świetny duet, poznałam,usłyszałam ich muzykę dzięki paru przypadkowym kliknięciom na YouTube.Znalazłam wtedy ich covera piosenki Super Bass, był on po prostu świetny.Gdy tak pooglądałam sobie ich inne nagrania polubiłam ich.

Ocena?
Na swoim koncie mają parę oryginalnych,wpadające w ucho i oczywiście idealnych do tańca piosenek.Nie są jacyś nieziemscy, ale są dobrzy w tym co robią.Tak są lepsi od nich.Amy ma fają barwę głosu,taką inną,a Nick świetnie gra na pudełkach ;D
Można ich parę razy posłuchać lecz nie zakochacie się w nich.Chyba.



0 komentarze:

 
 
Copyright © Coś o niczym
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com